Resa

Nu har jag varit några dagar i Malmö. Det börjar kännas enkelt att köra ner nu när det har skett några gånger med jämna mellanrum. Det går alltid fortare neråt (men det är väl för att det lutar:)). Den här gången lyssnade jag på P1 nästan hela vägen så nu har jag hört alla nyheter riktigt många gånger. Vet att jorden snart ska gå under enligt mångas tro men känner mig ganska skyddad här på Rocklösa.
 
När jag kom hem var min mailbox väldigt full. Bl a hade det kommit en rapport från Mulle och Mias nya hem. Allt var bara positivt. Det hade gått bra i hagen och de hade promenerat runt med dem så att de skulle bekanta sig med omgivningarna. De nya ägarna var väldigt nöjda med dem och tackade för att de fått köpa dem. Det känns väldigt bra så nu kommer jag sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0