Pluggdag

Dominans verkar vara lite bättre idag. Han har ingen feber längre och lite av svullnaden har gått tillbaka på frambenen. Däremot är bakbenen fortfarande som stockar och han går stelt. Han ser pigg och glad ut på ögonen och äter med god aptit.

Efter nattens regnväder valde jag att sitta inne och plugga idag. Solen började skina efter ett tag men då hade jag kommit in i mitt arbete med tentan och ville inte avbryta. Jag har först skrivit en beskrivning av mig själv och min hästerfarenhet som är utlagd så att alla de andra kursdeltagarna kan läsa. Ett bra sätt att lära känna varandra lite. Den stora uppgiften är att läsa tre forskarrapporter och sedan koppla detta till hur hästen har påverkat just mig. Det är intressant och jag har skrivit ungefär hälften färdigt. Jag läser nu in mig på de sista rapporterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0