Lite kroppsvård

Nu är det pluggande som gäller. Denna veckan blir det hårdkörning. Provet närmar sig med stormsteg. Jag har idag övat in de första 55 frågorna och på kvällen förhörde Anders mig. Kan det mesta men får fila lite extra på ett par av frågorna. I morgon tar jag ungefär lika många till och tränar på. Tills på lördag räknar jag med att kunna det mesta så sedan blir det repition fram till provdagen.

I dag var jag på massage hos min fantastiska massör. Hon är så duktig och det känns verkligen hur bra det är för kroppen. Numera kan jag vrida och vända mig hur lätt som helst på massagebänken. Tidigare var det med pust och stånk och det tog verkligen emot i kroppen för det var så stelt. Det är kosten som har gjort den stora förändringen. Det är skönt att slippa känna sig gammal i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0