Visat Miljon

Jag har annons ute på Miljon. Antingen ska jag sälja honom eller så ska jag hitta en bra fodervärd. I dag var det en tjej på 13 år som var och provred honom. Det gick riktigt bra och han skötte sig bra. Han krånglade lite mot slutet men det var nog för att han var trött. Han har blivit alldeles för tjock nu när han går på fri tillgång på vinterfoder. Jag blir nog tvungen att börja ransonera åt just honom på något sätt.


En inte fullt så tjock Miljon på tävling

Jag är väldigt mörbultad i kroppen efter gårdagen. Efter visningen valde jag att gå in och sätta mig vid datorn och jobba. Det går bra men att vara ute och försöka göra något fungerar dåligt. Jag har också suttit i en fåtölj och läst en ny bok som kom med posten idag. Den ska jag hinna igenom nu i helgen för på måndag ska jag göra ett studiebesök på ett ställe som bedriver ridterapi och då behöver jag ha läst igenom den innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0