Naturens bästa

Under den här veckan var jag på utbildning i Ekoturism. Det är ett projekt som kommer forsätta under tre tillfällen till nästa år. Vi kommer bl a ha en utbildning i konceptet Naturens bästa. Det är en kvalitetsstämpel  på naturprodukter som uppfyller mycket höga krav både med miljötänket, upplevelsen, hur man använder naturen, hur man håller hästar (som i mitt fall) och oändligt mycket mer. Man måste uppfylla alla deras kriterier som är flera hundra. Blir man godkänd får man ingå i deras varumärke.

Så här ser naturens bästas logga ut

Från början hade jag inga tankar på att söka för det kostar väldigt mycket pengar både första året men även sedan. Jag trodde heller inte att ett ridläger skulle kunna ingå men kursledarna trodde det. Nu ska jag kolla upp det hela noggrannt. Kan jag få med all min verksamhet skulle det verkligen vara värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0