Besök hos Miljard

I går efter att vi avslutat på Malmö Högskola åkte jag jag till Göteborg. Jag hade räknat ut att det inte blev så väldigt mycket längre att åka den vägen än rakt upp till Rocklösa. Jag ville så gärna träffa Miljard och se att han hade det bra och han bor i ett stall strax utanför Göteborg.

Jag har en HAE-kollega som bor på Hisingen så dit åkte jag på fredagen när jag kom fram. Vi satt och pratade till två på natten och sedan sov jag över hos dem. Det kändes på morgonen att det blivit alldeles för få timmars sömn. Efter frukost åkte jag till Miljard.

Han var sig lik men med lite mer muskler. Ebba som har honom red honom i ridhuset så jag fick se. Det blev lite spänt men det är inte konstigt. Inte lätt att rida inför ägarens ögon när man inte är så gammal (inte annars heller förstås). Miljard och jag gosade en stund så det kändes bra att ha varit där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0