Shoppingrunda

Igår hittade jag en annons på Blocket på ett bord och fyra stolar. Jag har letat länge efter ett inte alltför stort runt bord till Lillstugan. Det skulle också vara med iläggsskivor så man kan göra det större om man är många. Jag hittade alltså ungefär det jag letade efter och inom rimligt avstånd (8 mil). Det fick bli en tur till Enköping.

Jag skyndade mig att rida Domina innan jag åkte iväg.

I Strängnäs passade jag på att köra ut till Bilprovningen. Min bil hade fått några anmärkningar vid senaste bilbesiktningen och det var dags för ombesiktning. Det är drop in när det ska göras om men typiskt nog kom jag precis i deras kafferast så jag fick vänta i 30 minuter innan de kollade bilen. Godkänd!


I kö vid Bilprovningen

Sedan bar det av till Enköping. Hästtransporten var med så jag hade något att stuva in möblerna i.



Tillbaka i Strängnäs tog jag mig tid för lite shopping.


Hinkar och lite annat inköpt på ÖB


Laddade lite på Willys inför nästa läger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0