Mellan skurarna

Äntligen har det kommit en del regn. Jag grävde lite i rabatten på förmiddagen och det var otroligt torrt. Sedan kom den skur och så en till. Åt lunch och tänkte därefter rida Domina och Bouchette. Då sätter det igång och vräker ner. Det blir lite plugga i stället inför tentan som ska vara klar om en vecka. Det hinner komma några rejäla skurar till men sedan tittar solen fram och då sadlar jag och gör i ordning Domina. Precis när vi är klara kommer nästa störtskur så vi blir stående på stallgolvet i 10 minuter medan vi inväntar uppehållsväder. Sedan är det faktiskt bra väder för jag hinner rida båda hästarna. Domina var så duktig formade sig fint men blev lätt spänd emellanåt. Bouchette kändes mycket bättre efter akupunkturbehandlingen hon fick i lördags.

På kvällen for jag bort till hästarna på Börsnäs och tittade till dem. Tog några fina bilder.


Dominans möter mig när jag kommer


Snygga killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0