Fel på bloggen

Blogg.se har fått problem med sina användare och deras inlägg. Det jag skrev igår söndag har inte gått ut och nu får vi se om det här inlägget kommer med. Det är tråkigt när ni läsare inte får lite info regelbundet men jag hoppas det kommer rätta till sig.

I dag har jag varit på kurs i Kommunikation och konflikthantering. Bra dag och vi fick göra många små roliga övningar. En jättekul var att halva gruppen gick ut och vi andra fick i uppdrag att tänka ut något vi kände oss engagerade i och berätta om det. Framför mig satte det sig en kille som jag skulle berätta för. Jag valde att berätta om Anders och mitt byte av kost och dess positiva inverkan. Killen jag berättar för är totalt ointresserad och sitter och knappar på sin mobil och verkar inte lyssna. Otroligt störande och jag tänker att "vilken hemsk människa att inte kunna vara lite intresserad när vi fått en uppgift att göra". Det jag inte visste var att de som skulle lyssna fått order om att vara ointresserade. Meningen var att vi skulle känna hur det kändes att prata då. Jag var så frustrerad men efteråt kan man verkligen skratta åt det. Min kille skötte sin uppgift utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0