Plugg

I dag kände jag att det var dags för att avsätta en del av dagen för lite studier. Det är så himla lätt att man skjuter det framför sig. Jag kopplade upp mig på datorn och tittade på sex kortare filmintervjuer som var utlagda. Sedan läste jag några texter också. Jag kom en bit i en projektrapport som beskrev ett projekt i Skåne som bedrivits på en hästgård. Det gäller rehabilitering av långtidssjukskrivna och var ett samarbete mellan arbetsförmedling, försäkringskassa, vårdcentral och gården. Spännande läsning. Texten omfattar nästan 50 sidor så jag ska läsa vidare en annan dag för jag hann inte så långt.


I projektet använde de också naturen som läkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0