Kattirritation

För det mesta älskar jag alla våra katter men ibland kan de verkligen irritera en. Det började med Smurfen



som åt upp min laxskiva som jag hade lagt på morgonmackan. Jag var ifrån några sekunder och snabbt var tjuven framme.

Senare under dagen hörde jag ett en skräll och något som ramlade i golvet.



Sture hade lyckats klättra upp på platt-TV:n och vidare upp på en hög hylla där han stötte ner en fin gammal prydnad som jag ärvt.

På eftermiddagen matade jag vildkatten. Jag hörde den för den pratade med mig med sitt jam. En liten stund senare hörde jag ett förskräckligt kattliv. Busen hade gått till anfall och jagade den starkas vilda katten.



Som minne fick Busen en reva på nosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0