Snart slut

Sista heldagen har det varit på vårt ridläger idag. I morgon eftermiddag åker alla hem men innan dess ska vi hinna ha en liten uppvisning för föräldrarna. På morgonens ridpass tränade vi på vårt program. Det gick så där men när alla nu tränat in det bättre så hoppas jag att det går bättre i morgon. Det brukar märkas på hästarna att de skärper sig när det är uppvisning.

På det här lägret har det inte blivit något bad. Har det inte regnat så har det varit ganska kallt och ganska mycket moln. Ingen har blivit badsugen. Vår tur ut till en ö hoppade vi därför över men i stället gjorde vi en lägereld uppe i Hagstugehagen och så grillade vi korv och hade tipspromenad. Det var så mysigt så jag tror jag ska upprepa det hela när mina barn kommer hem på semester. Det där med att sitta runt en brasa gjorde man mest när man var ung.


Bilbo som haft fångkänning har inte varit med på vårt ridläger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0