Ärenden

Redan igår bestämde vi att om vädret inte var toppen skulle vi åka iväg och handla en del saker. Våra gäster som bott i Lillstugan en hel vecka åkte hem mitt på dagen och efter det åkte vi iväg. Det stod mycket på listan. Det blev besök på ICA, Onoff, Elgiganten, Jysk, Rusta, Jula, Biltema, Hööks, IKEA, Hornbach och Bauhaus. Bilen blev fullare och fullare varefter vi fann det vi letade efter. Det blev en bra dag för vi kom hem med allt utom en liten del till båtmotorn. Jag hittade också lite saker som inte stod på listan. Bl a köpte jag 10 nya utestolar till terassen vid Nergården.

Bilbo som stod inne under dagen när vi var borta blev så glad när jag tog ut honom. I natt blir första gången han får gå med de andra och vara ute hela natten.  Han galopperade runt som en tok och bockade av glädje. En lycklig lite ponny. Min plan är att han får stå inne på dagarna och var ute på nätterna. Jag hoppas hans hovar ska klara av det.


Bilbo i boxen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0