Mycket lägerbokningar

Det är verkligen full rulle på lägerbokningarna i år. Nu har jag bara ett par ströplatser kvar på våra barn/ungdomsläger under sommaren. Förra året startade efterfrågan först i april när vintern hade börjat ge sig. Jag tror att alla var i chock den vintern. De enorma snömängderna och kylan hade vi inte upplevt på väldigt länge så alla blev som förlamade. Den här vintern känns det som alla är mer i fas. Vi har nog helt enkelt vant oss.

Även en hel del mammor med barn och även en pappa har bokat in sig på våra familjeläger. Jag har utökat med ytterligare ett under sommaren i år. Däremot har jag inte lika många i maj. Jag har en del att göra på gården inför sommaren så därför kände jag att jag måste avsätta lite extra tid till det.


Hästarna hämtas i hagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0