I köptagen

Renoveringen med Lillstugan makar sig sakta framåt. Jag har nu börjat planera för inredningen och kikar på annonser för att se om jag kan fynda något av det som behövs. Tidigare har vi köpt en spis med ugn och idag fick jag tag i ett kylskåp. Det var mycket fräscht och såg knappt använt ut. Jag ska nu leta efter en liten diskbänk. Det är så idiotiskt med en ho så kravet är att det är en diskho och en sköljho.



Jag satt just och tittade efter ett nytt matbord. Lutar åt ett runt. Det dök upp en bild på ett nästan svart och plötsligt kom jag på att vi har ett gammalt ekbord stående någonstans i förråden. Ska kolla det innan jag fortsätter att leta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0