Hjälp med hästarna

Två tjejer som brukar hjälpa till på mina ridläger är här i några dagar och hjälper mig med alla hästarna. De tycker det är kul och skönt att vara på Rocklösa och jag tycker det är kul att de är här. Som tack för hjälpen får de lite ridlektioner. Eftersom jag på min sista tenta ska skicka in en film med inspelning av när jag undervisar har jag passat på ställa upp filmkameran vid lektionerna.


Musseron och så en liten Zcrollan i bakom

I dag har vi hunnit med att rida alla hästar som är i gång och påbörjat lite markarbete med Musseron. Hästarna är pigga men alla har skött sig bra och inte ens Mulle har gjort någon liten bock. Annars brukar han bli lite sådan mitt i smällkalla vintern. Jag har varit rejält förkyld under en hel vecka nu. Höll mig inne mycket från början men inte blir man friskare av det inte. Nu när vi håller på så mycket med hästarna så kommer jag sällan in före halv fem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0