Jag klarade det

I dag fick jag svaren på tentorna jag hade i början av året. Det var tre stycken som skulle in under nästan samma period. I kursen Ledarskap och coaching var det de sista så blev jag godkänd på dessa så skulle jag bli godkänd på hela kursen. De tidgare var redan avklarade. Det är med lite pirr i magen man går in och läser kommentaren när man ser att de har rättat den. Båda sluttentorna klarade jag så nu var de 7,5 poängen avklarade.

Ytterligare en tenta har jag gått och väntat på i kursen Djurs medverkan i vård och socialt arbete. Jag trodde jag skulle få ett mail om resultatet för det fick min kompis men i dag när jag gick in på skolans sida hade de lagt svaret där i stället. Väl godkänd blev bedömningen så nu svävar jag fram på små moln. Vad skönt det är när man slitit hårt med något och det blir godkänt. Den här sista kursen rullar på den här terminen också så inom två veckor är det dags att leverera in nästa tenta. Den handlar om forskningsmetodik vilket inte är så himla kul direkt.


Domina - visst är hon lik Dominans eller kanske tvärtom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0