Dominans hemma

Nu har jag hämtat hem Dominans och Domina. De hade skött sig så bra på kliniken och det märktes att veterinären tyckte att Dominans var en väldigt snäll och okomplicerad liten häst. Innan jag åkte därifrån la han om bandaget och visade mig hur jag skulle göra. Dominans stod som ett litet ljus hela tiden. Imponerande. Jag kände mig mycket stolt över att det är min.

Lastningen gick bra med lite påputt på Dominans rumpa. Han tycker rampen är lite konstigt ännu men några resor till så är det nog inget problem längre. Han står helt lös bredvid Domina i transporten och håller huvudet perfekt över bommen. Nu har de hunnit vara i sin box här hemma. Det fungerar bra men Domina börjar längta ut till Bouchette i hagen.


Domina och Dominans vid kvällsutfodringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0