Brrr, riktigt kallt

När jag gick ner till djuren på förmiddagen hade vi minus tjugofem grader. Solen sken men det tog ett bra tag innan temperaturen steg och det blev lite varmare. Det är ett bedövande vackert vinterväder. Snötäcket glittrar i solen och här och där korsas de plana ytorna av olika djurspår. Det skulle bara vara lite varmare.

Katterna gillar inte alls att gå ut när det är så här kallt. De vänder i dörröppningen när de känner kylan. Alla kurar i värmen i stället.


Rufus, Busen och Smurfen i skön sömn

På eftermiddagen åkte jag på massage. Det är verkligen härligt och så bra för kroppen. Anders går på tiden efter mig. Han fick tre omgångar av mig i födelsedagspresent. Han hade aldrig provat på det tidigare men är redan såld.

Jag hann in på biblioteket en snabb vända också. Nästa tenta ska snart in och det är så otroligt dåligt material vi får från skolan att jobba med så jag kände att jag behövde hitta en bok som kunde förklara lite mer så jag begriper. Jag hade världens tur för det fanns en lättläst enklare bok om forskningsmetodik och dessutom var den inte utlånad. Lycka. Nu ska jag nog kunna få ihop min tenta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0