Shopping

Det är inte ofta jag ger mig iväg för att shoppa men idag var det dags. Julen närmar sig och det är skönt att ha klarat av lite klappar. Det blev nog lika många inköp för mig privat som till släkt och vänner. Eftersom jag så sällan är iväg så blir det en hel del som hamnar i vagnen inne i butiken. Det blev en lång dag för jag åkte halv ett och var inte hemma förrän åtta igen. Hade planerat några butiker till men de hann jag inte med. Resan idag gick ända upp till IKEA. Just där var det ovanligt tråkigt men det stora köpcentrat runtomkring är väldigt praktiskt.

Upptäckte att samma butik inte alltid har samma pris på olika orter. Först var jag inne på Rusta i Södertälje. Där hade de slut på en sak jag skulle ha. Var därför in på Rusta vid Kungens kurva också. Halva priset på en fleeceskjorta där som jag stått och funderat på i Södertälje. Slog till direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0