Fodervärd på gång

Nu har jag en fodervärd på gång till Miljon. Annonsen har varit ute ganska länge och jag har fått massor med svar. De flesta uppfyller inte de krav jag har. Den här familjen jag har hittat bor i Uppsala så det är inte så längt bort. I dag var jag och tittade på stallet de har stallat upp sina hästar i och så tittade jag på en lektion.

De är ambitiösa och verkar sköta hästarna bra. Nackdelen är att stallets rutin är att plocka in hästarna tidigt på eftermiddagen. Annars var stallet helt OK med olika avdelningar så att känslan inte blev att det var så många hästar där. För att vara ett inackorderingsstall så var vinterhagarna ändå av hyfsad storlek.

Nu väntar jag bara på att de ska få en stallplats till eller hinna sälja sin urvuxna ponny.


Miljon med sin förra fodervärd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0