Det kom ett brev

Så mycket positiv feedback jag får på mina ridläger. Idag fick jag ett brev som gjorde mig väldigt glad. Författaren skrev bl a: "umgänget med dina hästar gav oss en upplevelse som jag finner svår att beskriva".
Visst är det härligt? Det är allra roligast när hästarna uppskattas. De bidrar verkligen med stort tålamod och utvecklar personerna de möter.

Igår fick vi hem en ny frysbox. Det blir första gången vi har en box inne i vårt hus. Det blir bekvämt så slipper man alltid springa ut när man ska hämsta. Under eftermiddagen ägnade jag mig åt att flytta varorna från den gamla till den nya. Den gamla ska nu på tippen för mössen har gnagt bort isoleringen i botten så den läckte vatten.

Måste skriva några rader om kvällens fantastiska middag. Det var verkligen en lyxkväll. Vi åt idag laxfile fylld med kräftstjärtar. Till det var det gratinerat blomkåls-spenatmos och sherrysås. Wow! Tyvärr blev jag mätt alldeles för fort. Det är svårt det där när man vill ha men inte orkar mer.


Rester i skålarna som kommer räcka till minst tre härliga portioner till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0