Spännande höst

Det kommer bli en tuff höst för mig för jag ska gå två utbildningar. Jag sökte in på fortsättningen om "Häst i vård och socialt arbete" som går vid Malmö Högskola. Jag var helt övertygad om att jag inte skulle komma in för det är otroligt många sökanden till den här utbildnigen. Döm om min förvåning när jag blev antagen i första omgången. Jag vågade helt enklet inte tacka nej för det är ju inte säkert att man kommer in fler gånger. Nu har jag varit in och kollat deltagarlistan. Det är bara 12 stycken som kommit med så det är ännu mer fantastiskt att mina betyg och meriter räckte till. Det här blir en intensiv kurs för den går på halvfart under en termin. Det verkar bli väldigt spännande. Det är två träffar nere i Malmö med föreläsningar och praktiska övningar. Jag har fått en del av uppgifterna som ska göras och det är mycket hästrelaterat. Bl a ska jag träna någon av mina hästar på något utmanande och sedan göra en rapport om hur jag tänkt, upplägget osv. Jätteroligt!


Jag funderar på att använda Musseron i övningen

Jag ska förutom dessa studier gå en helt annan utbildning som också är under hösten. Det är en intensivutbildning till Licencierad Kostrådgivare i LCHF. Sedan jag anmälde mig har jag gått och längtat efter att gå denna utbildning. Ett så fantstiskt välmående som jag känner med LCHF-kosten gör att jag vill dela med mig det till andra och kunna inspirera till att äta mer rätt. Det ska bli så spännande att lära sig mer om hur människan fungerar med födoämnen. Jag har redan hunnit läsa ganska mycket och ju mer man lär desto mer upptäcker man hur många felaktigheter man matats med tidigare av så kallade experter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0