En njutning

I går tog jag hem Totte till Rocklösa. Han släpptes in till Miljard och Musseron. Musseron har ägnat sig de senaste dagarna åt att rymma in i hagen bredvid där Bilbo, Chassi och Balett går. Miljard blir så förtvivlad när han blir ensam så för att han skulle slippa det fick Totte komma hem.

När jag gick ut på förmiddagen idag hörde jag hur det dundrade i marken. Hästarna hade fått ett riktigt sprallryck och galopperade runt i hagen och hade så kul. Jag rusade in för att hämta kameran och hann ta några kort. Tyvärr lyckas man aldrig fånga det där riktigt fina. De visar ju verkligen upp sina fantastiska gångarter vid dessa tillfällen men det fastnar aldrig på fotot.


Totte i full action




Mina tre snygga fuxar


Kommentarer
Postat av: Ebba

Lilla fina Tottsing <3

2010-10-31 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0