Shopping och avkoppling

Oj vad jag gillar Globenhelgen. Det är verkligen en skön avkoppling, man fylls av inspiration och bara njuter. På fredagen åkte jag upp och gick hela tre timmar i Annexet och shoppade. Först när jag klev in kändes det lite småjobbigt men efter en stund hamnade jag i det där sköna avstressade stadiet. Sedan lunkade jag runt och tittade på det mesta. Jag sökte efter en ny jacka och så ville jag ha ett ridtäcke som även täckte bogen. Det sistnämnda fanns inte. Men så hittade jag ett reflextäcke som var precis så som jag tänkt mig i modellen. Gör ju inget att det är i varselfärg med reflexband. Jag hittade också en jacka lite åt parkashållet. Har nu provat den här hemma och den är kanonskön. Känner mig mycket nöjd med det köpet. Vad köpte jag mer?
12 par strumpor (6 av varje sort så varefter någon går hål på så får de bilda par med någon av de andra)
2 filmer "Träna din sits" och "Rörelse utan gränser"
3 böcker
1 dubbelsydd lädergrimma i mindre storlek till Dominans
2 par tyglar, mansnoddar, arbetsrep för NH
2 par helskodda ridbyxor (äntligen hittade jag en skön byxa som går att röra sig i. Köpte två par på en gång)
1 tröja


Jag övernattade i Stockholm under natten och på lördagen gick jag på Grand Prix dressyren. Härligt och mysigt och här hämtar man verkligen inspiration till sin ridning.

När jag kom hem från Globen fortsatte festen med en massa TV-timmar med sänding från Globen både på lördagen och vid tre tillfällen på söndagen.
I morgon är det måndag och det är dags att återvända till verkligheten igen.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Jag var där på lördagens dressyr och show samt söndagens kür. Såg du ponnydressyren då Jarno var med? Hade för mig att du hade tänkt betäcka med honom för några år sedan. Har även för mig att vi såg en massa föl efter honom på utställningen vi var på med Miljon och Miljard.

2010-11-29 @ 17:49:15
Postat av: Lena

Jo jag såg ponnydressyren och Jarno. Jag har aldrig tänkt betäcka med honom för jag har varit mer förtjust i Miljards pappa Bo-Gi och skulle i så fall valt honom. Jag blev inte heller imponerad av Jarno nu är jag såg honom live.

Vad synd att vi inte stötte på varandra eftersom vi var där samtidigt.

2010-11-29 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0