Ses vi på Globen?

Tänk att det redan är dags för första advent på söndag. Traditionsenligt är det också dags för Globen Horse Show. Det missar jag aldrig. Jag har varit på lite olika delar av arrangemanget under årens lopp men i år ska jag gå och se Grand Prix dressyr. 5 underbara timmar med bara dressyr. Bättre kan det nästan inte bli. Jag ska också lägga några timmar på shopping i annexet. Konstigt nog är det alltid något man tycker sig behöva. I år ska jag se om det finns ett riktigt stort och rejält skrittäcke. Jag har bara ett par som är för ponny och nu känner jag ett akut behov att få tag i ett och lägga på Bouchette när vi rider så hon håller sig varm.

Det blir spännande och se om jag springer på någon som jag känner. Det brukar alltid hända men man vet aldrig vem.


Pegasus i Globenarenan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0