Känner ni som jag?

Jag fick en underbar bild överskickad till mig häromdagen. Den gjorde mig tårögd för den var så fin. Min lilla (som börjar bli rätt stor) fina hingstunge är så här vacker. Kan ni fatta!



Han börjar bli lite busigare nu och rymmer ur hagen ibland. I dag kom han upphetsat emot oss när lägerdeltagarna var på väg ut med hästarna till hagen. Dominans seglade fram med lyft svans och var så där charmigt upphetsad. Totte höll på att dö av hjärtslag i mörkret innan han såg vad det var som kom emot honom.

Jag tittar nu på annonser och funderar på om jag kanske ska köpa ett hingstföl som lekkompis till Dominans. De blir så mycket trevligare om de kan mäta sina krafter med en jämnårig och busa av sig och inte se människor som en lekkamrat när man kommer in i hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0