Jubileum

Nu har jag bloggat i ett år så det är dags att fira ett-årsjubileum. Under den här tiden har jag gjort 324 inlägg. Ganska bra eller hur? Det är väldigt roligt att blogga och ibland går jag tillbaka och läser de gamla inläggen och minns det som hänt. Jag har aldrig varit bra på att skriva dagbok tidigare men på det här sättet är det enkelt.

Varje dag brukar jag ta mig en titt på statistiken. Där kan man se hur många som varit inne och läst på min sida. Det går inte att se vem det är så det jag är nyfiken på är hur många olika individer som följer mitt liv. En del ger sig till känna ibland med någon kommentar men de andra vet man inget om. Antalet som besöker bloggen har succesivt blivit fler. Den största klivet uppåt kom efter vårens och sommarens läger.

Det finns en nackdel eller fördel också med en blogg. Det beror på hur man ser på det. Fördelen är att alla vet att man mår bra och att de får lite info om vad som händer och sker. Nackdelen är att det blir mindre kontakt via telefon eftersom den som läser inte får samma behov av att höra av sig.



Kommentarer
Postat av: Linda Hall

Grattis.



Jag följer din blogg dagligen.



Med vänliga hälsningar



Linda

2010-11-11 @ 08:32:00
Postat av: Helena

Grattis på årsdagen!

Jag heter Helena och brukar titta in här nästan varje dag. Har två döttrar, Hannah och Maja som varit på läger hos dig vid två tillfällen dock inte i år.

De brukar också titta in här och kolla hur det är med hästarna, de är mest intresserade av Mulle, Mia och Grattis som de hade på sina läger. Hannah undrar om du vet något om Tellus som hon hade förra sommaren?

Tycker att det är jättekul med bloggen och hoppas att du fortsätter.

2010-11-11 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0