Hemma igen

Nu är jag hemkommen från konferensen i Malmö. Det tog bra mycket längre tid att köra hem än ner men det berodde på att jag stannade  både för en fikapaus och sedan för att äta lite lunch. Förr fick jag alltid ont i vänster ben när jag körde bil så där långt men den här gången var det höger ben i stället. Tillslut när man sitter där får man en förfärlig värk. Skönt att det finns fartkonstanthållare så att man vinkla benet lite olika under färden.

Jag kollade av datorn när jag kom hem och såg att jag blev godkänd på tenta 2 i Ledarskap. Otroligt skönt så är även det avklarat. Måste nu kasta mig över nästa för det är bara drygt en vecka kvar tills den tentan ska in.

I morgon ska jag ha en riktigt skön hästdag. Rida, pyssla och så kommer hovslagaren. Det blir heldag i stallet. På lördag ska några komma och prova Henry för han ska kanske åka i väg på foder ett tag under första delen på nästa år.


Henry kanske får en fodervärd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0