Vilken bild!

Det är så roligt för de som varit här under våren har varit så generösa och delat med sig av sina fina lägerbilder. Nu senast fick jag en så fin på Rasmus så den ska jag nog försöka göra en tavla av. Hade en lägerdeltagare på senaste lägret som tog massor med bilder och stod långa stunder vid hagen och fotade Dominans. Säkert blev det många fina bilder av honom. Jag har själv inte tid att stå så länge som det ibland behövs.

Anders (min man) och jag fick oss ett gott skratt när vi fick en bild från lägret. Här har ni den.



"Lena instruerar" är bilden döpt till av fotografen.
Vilken text skulle ni sätta till bilden om den ska vara med på hemsidan? Hoppas på massor med
förslag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Full rulle på gården, fint föl Domina har fått! :)

Men Lena du kan ju inte skriva att du har en fin bild på Rasmus utan att lägga upp den i din blogg! Du måste dela med dig :). jag måste komma och hälsa på snart, Rasmus fyller 21 år snart också om jag inte mins fel!

2010-06-07 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0