Uppsalaresa

Det finns inget man blir så trött av som att ut och köra/åka bil. Jag gillar att köra men ändå känner man sig helt slut efter en något längre resa. Vad skönt det är att jobba där man bor och slippa dagliga resor. Nu sitter jag här vid datorn och är tröttare än någonsin. Har under dagen varit tur och retur Uppsala.

Hade bestämt med Miljons fodervärd att vi skulle ses i ridhuset. Det är roligt att träffa Miljon ibland och den här gången hade jag bestämt mig för att rida honom och känna på hur han känns numera. Jobbade honom i ca en timme. Först mycket i skritt sedan trav och tillslut galopp. Han har en underbar och mjuk trav och jätteskön galopp men som fortfarande är väldigt hastig. Det var kul att rida honom.


Miljon

Efter det åkte jag tillbaka och stannade till på vägen i Enköping. Där har jag en kurskompis från HAE-utbildningen som jag passade på att hälsa på. Vi fikade och utbytte erfarenheter och tänk kring våra kurser, upplevelser med deltagare, resultat och kommande uppdrag.
Hon hade också fått föl och han var så snygg och ganska stor men han var 3 veckor äldre än Dominans.

Det blev en sen hemkomst och jag var väldigt hungrig. Hade inte hunnit med någon lunch. Det händer nog bara en gång var 10:e år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0