Ny lägerperiod

I morgon börjarjagi en ny lägerperiod. Vi startar med ett tredagars mamma-barnläger följt av ett fyradagars mamma-barnläger och sedan avslutar vi med ett vanligt 7-dagarsläger för barn/ungdomar. Jag hämtade Melody idag för ägaren är så bussig så jag får låna henne till denna period också. Efter periodens slut åker hon hem och då ska även Elza och Sunny tillbaka till sina ägare.

Det har varit ett bra lägeruppehåll då jag har fått mycket gjort men ändå känt mig lite ledig. Lite bad, varvat med bärplockning, arbete på gården, någon utflykt och sådan lyx som att hinna läsa morgontidningen gör att man känner att man har semester fast man jobbar mest hela tiden. Även hästarna har nu varit sommarlediga, de flesta i tre veckor.

Thumbnail
Totte, Musseron och Miljard på sommarbete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0