Härlig feedback

Jag har fått ett mail från en förälder till en tjej som var här på läger förra sommaren. De skrev och berättade att deras dotter haft en jobbig vår. Efter att varit på Rocklösa på en fantastisk lägervecka kom hon hem som en ny människa och det har hon levt på hela året.

Det är helt underbart att få höra sådana beskrivningar. Man blir så glad. Det är just de positiva reaktionerna/kommentarerna som gör att man orkar fortsätta och automatiskt ökar naturligtvis engagemanget också. Mina medhjälpare har också stor del i att det blir så här bra.


Läger sommaren 2005

Nu är det dags att börja planeringen över vilka som ska hjälpa till under vilka perioder under det nya året. Jag har ett gäng jättebra tjejer som jag hoppas vill fortsätta och så kommer det ständigt nya mail från de som söker jobb till sommaren. De kan låta väldigt bra ibland men oftast blir det bäst med dem som varit på läger på Rocklösa någon gång själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0