Så skönt


I dag har jag varit på massage. Oj, så skönt. Det var länge sedan sist för min massör har varit sjukskriven. Jag var där innan sommarsäsongen började och bokade sedan in en tid under tidig höst men så blev massören sjuk. Jag har gått här och väntat och kollat ibland om hon skulle vara igång igen. Till slut började det faktiskt bli lite kritiskt. Alla gamla skavanker började ge sig till känna och inte blev det bättre av att Bouchette krossade mina tår när hon hoppade på dem. Nu på slutet har jag också börjat bli stel i nacken och hade molvärk i armarna.

Nu är jag behandlad och det känns i hela kroppen. Det var väldigt fast i nacken och det är nu uppmjukat. Armarna hängde ihop med det enligt massören. Hoppas vakna i morgon bitti och känna mig fräsch.

I morgon är det julmarknad nere på Grytsbergs säteri. Förr stod jag på deras julmarknad och sålde fårskinn och fårskinnsprodukter som jag sytt. Sedan lade de ner julmarknaden men i år har de tagit upp traditionen igen. Jag ska inte stå och sälja men jag åker kanske ner och tittar. En av utställarna bor hos oss på bed and breakfast . Han kom nu på kvällen och ska sova över fram till söndag.


Våra gäster på bed and breakfast sover i Nergården

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0