Miljard har åkt

Miljard har nu åkt iväg till sin nya fodervärd. Han blev hämtad idag och skulle åka tillsammans med deras stora häst ner till Göteborg där de bor. Jag hoppas och tror att det kommer bli jättebra för honom. Ebba heter hans nya ryttare och hennes pappa är tränare i dressyr samt rider själv Grand Prix.


Miljard rustad för kyla

Miljard var inte så väldigt sugen på att kliva in i transporten för han var lite rädd för den stora hästen där inne som han inte kände. Men efter lite övertalning gick han ändå snällt in. Jag går nu och väntar på att höra ifrån dem. De lovade att höra av sig när de var framme.

Det blir att planera in någon Göteborgstripp också så jag kan hälsa på Miljard och se hur han har det på sitt ny ställe. Tidigare har jag alltid kört honom till fodervärden men då har det varit mycket närmre så det här var första gången han fick åka iväg på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0