Henry förbereds

På lördag ska jag köra iväg Henry till en fodervärd i Stockholm. Han ska få vara där till första maj då han ska komma hem igen för att sedan kunna vara med på våra ridläger. Det är en tjej som ska ha honom på foder som varit här på ridläger tre gånger så jag känner henne ganska väl. Henry kommer få det så bra och bli så älskad och ompysslad. Det blir bra för honom för jag tror han behöver få vara hos någon som bara bryr sig om just honom.


Henry i sommarpäls

I dag har vi bytt broddar på honom för på det stället han ska stå vill de att alla hästar har broddar av en speciell sort. Det blir spännande att se hur han går in i transporten när det är dags. Jag minns att han gick rakt in när jag köpte honom men sedan dess har han inte åkt något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0