Personlig utveckling - igen

Javisst var det Loppan som bilden visade på "Veckans fråga". Det var många svar och det är alltid så kul. Först ut var Martina G. Grattis!


Loppan

Jag har varit på kurs hela helgen. Precis innan hade jag plockat lite svamp som jag inte hann ta rätt på så jag stoppade in bunken i bilen och tänkte att det kanske kunde passa in vid någon måltid med lite stekt svamp. Det blev till middagen som vi stekte den. Jag tog alla sillkremlor för sig och så blev det en omgång blandsvamp innehållande kantareller, granblodriska och tallblodriska, brokkremla och karljohan. Alla tyckte att sillkremlan var den allra godaste.

Kursen var så bra. Det var en fortsättningdel i HAE som handlade om förändringsledning. Jag kommer skriva lite mer om det en annan dag men som alltid tidigare är man fylld med nya insikter. Den här gången har jag fått med mig väldigt konkreta saker som kommer ge mig ännu högre livskvalitet om jag tar in dem i mitt liv. Spännande eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0