Nyhetsbrev

Jag har bestämt att från och med i höst börja skicka ut ett nyhetsbrev till tidigare kunder och andra intresserade. Det blir ett bra sätt att få ut lite regelbunden information och också kunna nå ut med specialerbjudanden. Jag började i dag att skriva det jag ville ta med denna gång. Jag tror att man ska begränsa sig till några rubriker så det inte blir för rörigt. Det är inte bestämt någon speciell utgivningsplan utan jag tänkte skriva nästa nyhetsbrev när jag känner att det finns underlag för det.

Den här gången kommer brevet handla om ridlektioner på Rocklösa, svampkurser och så är det dags att boka in sig på en HAE-kurs.

Om du som läser det här och vill vara med på vår sändlista är det bara att skicka din mailadress till mig.

I morgon blir en spänande dag för då ska jag och Miljard åka på Svensk Ridsponnys riksutställning. Vi har tränat lite idag och det gick mycket bättre denna gång. Håll nu tummarna för att han vinner sin klass.


Miljard ska knoppas och göras så här fin inför uställningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0