Ont i benet

Denna gång är det inte någon av hästarna som fått ont i benet utan det är jag. Det kom i fredags helt plötsligt. Är öm på smalbenet och linkar fram. Vad jag vet har jag inte slagit i något. I dag har jag gjort minsta möjliga i stallet för att se om det släpper om jag försöker vila mycket.
Vår familj är lite drabbad just nu. I går halkade Anders i en liten slänt när han var på skyttetävling och föll så olyckligt så en sena släppte från knäskålen. I dag har han blivit opererad på Nyköpings lasarett. Inte nog med det. Vår son Ola har varit febrig i mer en en vecka. Nu har han fått fruktansvärt ont i halsen också och då konstaterade de på vårdcentralen att han fått körtelfeber.
Nog med tråkigheter. Nu ser vi fram emot julen.



Rätt svar på veckans fråga, som denna gång var väldigt svår, är Miljon. Antonia var den enda som gissade rätt. Så här såg han ut innan vi knoppade ur.


Miljon har vunnit sin klass på Riksutställningen

Kommentarer
Postat av: Martina Gawell

Jag kunde inte se vem hästen var på veckans fråga. Den avr för klurig till och med för mig:)

2009-12-01 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0