Nu laddar vi

Nu går vi in i säsongens mest hektiska helg. I morgon är det en kort gourmetvandring så idag har jag åkt runt och hämtat varor samt lagat rätter som ska vara med och skurit och lagt upp av alla sorter.
 
Framåt lördagskvällen kommer det 15 boendegäster som på söndag morgon ska ha frukost. Under söndagen har jag en lång gourmetvandring så när jag är klar i morgon ska jag förbereda allt som ska vara med på den.
 
Och naturligtvis så verkar våra kossa vara i brunst. Så i morgon måste jag upp riktigt tidigt för att kolla henne och sedan hinna ringa och beställa semin vid 7-tiden. Verkar det vara rätt  tidpunkt så måste vi valla in dem i stallet och troligtvis får Anders ta hand om seminören för jag har nog fullt upp med vandringen.
 
Är det inte märkligt att när det är riktigt mycket att göra då blir det lite till.
 
Vacker vy vid en av mina leverantörer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0