Lyckad vandring

I söndags var det dags för en lång gourmetvandring. Helt perfekt väder. September är verkligen en härlig månad. Det blir aldrig för varmt trots att man är i solen. Den här gången var det 19 deltagare. Nu efteråt har jag fått massor med positiv feedback. Det känns så roligt när alla är nöjda.
 
I dag har jag varit på BNI-lunch och sedan träffat en tjej som driver en cateringverksamhet. Fick en rundvandring i köket och sedan satt vi och samtalade länge. Jag fick låna en kyllåda av henne. De verkar väldigt bra så nu ska jag testa hur kylan håller sig och vilken storlek som passar mig bäst. Fördelen med dem är att jag kan ställa skålarna och faten som ska ut till de olika stoppen på vandringen på ett bättre sätt. Jag tror att de kommer hålla kylan ännu bättre än mina kylväskor men har lagt i en termometer nu så att jag kan kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0