Inför söndagen

På söndag är det Aptitrundan så det mesta just nu handlar om att förbereda butiken inför alla kunder. I dag har jag packat kött och prismärkt ost. I morgon ska jag trycka lite material, ställa upp bord och försöka hitta lite svamp till min svamputställning. Jag gick en liten kort runda idag och hittade tre sorter. Igår stannade jag bilen när jag var och hämtade ost och gick in vid vägkanten där det gick en bäck. Där hade jag tur och hittade några sorter.
 
Jag har även hunnit med att måla två knutar på Nergården. Sista strykningen blir i morgon och då ska jag kasta mig över två fönster i Lillstugan. Jag jobbar hårt för att alla utsidor ska hinna bli klara innan det blir höstregn. September har ju varit fantastiskt i år. Igår gick jag i kortärmat kl halv åtta på kvällen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0