Möte, städ och nya gäster

Det som står i rubriken var en beskrivning av min dag idag. Först ett trevligt BNI-möte där jag sålde en kartong med ankägg. Sedan full fart hem. Boendegästen i Nergården packade ihop sitt och jag kunde städa hennes rum och dusch och toa. Sedan var det sista putsen på huset och senare på kvällen kom våra nya gäster. Den här gången från Schweiz. De ville genast se båten och några gav sig iväg på en fisketur och resten handlade lite varor i gårdsbutiken.
 
Jag flyttade också upp hästarna till golfbanan, där och hagen bredvid ska de gå och beta i under juni. I juli brukar det bli så mycket broms så då ska de få tillgång till sin lösdrift i kombination med beteshagar.
 
Dominans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0