Föredrag

Jag är nyligen hemkommen från en kväll i Mariefred. Jag hade blivit inbjuden att hålla ett föredrag på hemträdgårdsföreningens årsmöte. Jag hade hade med mig tre sorters smakprover som alla fick prova av under föredraget. Jag gillar att lägga upp det så. Det blir mer levande på det sättet och så ger det alla en smakupplevelse.
 
Det blev en ganska lång kväll då det först var årsmöte, sedan skulle alla hämta kvällens mat  och mitt i föredraget gjorde jag ett avbrott så man kunde fylla på sin tallrik eller hämta kaffe.
 
Kvällen kändes bra och jag gillar verkligen att åka ut och hålla föredrag. Som tack fick jag också en fantastisk blombukett med bl a tulpaner. Den ska jag njuta av resten av veckan där den står mitt på köksbordet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0