Förberett mig

Nu har jag jobbat många dagar med förberedelser inför mitt föredrag på Rotary. Först har jag gått och tänkt länge, fått idéer, förkastat några, funderat vidare och nu har jag äntligen valt ut alla bilder och bestämt mig för vad jag ska berätta om. Det blir spännande. Jag känner mig ganska trygg men däremot är det svårt att beräkna hur lång tid föredraget kommer ta. Risken är att man under lite press får slut på material för snabbt eller så blir det precis tvärtom.
 
När jag letade bilder idag kopplade jag även in min gamla kamera där det ligger en hel del. Oj vad roligt det var. Bl a var det några på Dominans när han var helt nyfödd. Jag ska be Anders hjälpa mig att ladda ner bilderna så att de ligger i datorn i stället och sedan ska ni få se det lilla underverket. Tills dess får ni hålla tummarna för att mitt föredrag går bra.
 
Ett flygfoto över Rocklösa innan vi byggde Nergården och lösdriftsstallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0