Bra input

Vilken dag med strålande sol och ingen blåst. Var tvungen att sätta mig i en stol utomhus och bara njuta en stund. När mans sätter sig så där och bara tittar så upptäcker man hur mycket fågelljud det är runtomkring en. Fåglarna har nog också vårkänslor.
 
Efter lunch åkte jag iväg till en f d kurskompis som bor ca 2 mil bortanför Gnesta. Vi gick en säljkurs tillsammans. Vi hade planerat att vi skulle träffas och sätta oss och ringa säljsamtal. Nu blev det inte så för vi hade så mycket annat att prata om. Jag fick massor av input så tre timmar bara flög iväg.
 
Vid infarten till deras gård hade de precis sådana grindstolpar som jag vill ha. Tyvärr glömde jag ta kort så jag ska be min kompis skicka en bild och ta mått på dem så jag kan bygga något liknande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0