Facebookregler

Min plan är att byta namn på mina matvandringar till gourmetvandring. Alla jag kollat med tycker det är ett mycket bättre namn och säger mer vad det är. Naturligtivs ställs man inför en del problem när man ändrar. Min facebooksida heter Rocklösa matvandring och det har tagit mig en hel del tid att lista ut om det går att ändra till Rocklösa gourmetvandring. I går klurade jag äntligen ut hur man gör. Då uppstod ett problem. Man måste ha under 200 gillare på sidan för att det ska gå att ändra på namnet. Jag har 214. Jag tänker lösa det så att jag ber några jag känner trycka sluta gilla ett speciellt datum. Sedan ändrar jag namnet och så hoppas jag de gillar sidan igen.
 
Ett gäng nöjda vandrare njuter av maten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0