Hemsidan

Nu har jag i två dagar suttit och fixat till sidor på engelska och tyska på hemsidan. Boendesidan har nu fått sidor på engelska. Gourmetvandringen finns numera beskriven både på tyska och engelska. Det sista jag gjorde i dag var att lägga ut så att det går att direktboka på sidan för den utländska turisten. Framför mig ligger ordböcker på båda språken. I bland behöver man ta en titt så att man minns rätt ord och även kolla stavningen.
 
Har du inte varit in på vår hemsida på ett tag tycker jag du ska gå in där och kolla, www.rocklosa.se. Den är lite uppfräschad på startsidan också med bl a en länk till tripadvisor. Än så länge bara till att skriva omdöme om boendet men det ska också ordnas så man kan göra det om gourmetvandringen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0