Vandring i kanonväder

Nu är sommaren här och just då har vi vår första öppna matvandring. 16 trevliga och glada deltagare följde med i det otroligt vackra landskapet och njöt av allt det goda som dukades upp. Flera nyheter mot förra året fanns med och jag kände mig lite som en nybörjare igen när jag skulle få allt att hamna på rätt plats och i rätt tid, innan vandringen startade. Jag lyckades med allt förutom att det saknades en skål för salladen. Det gick bra ändå. Alla fick ösa ur påsen som jag format som en skål.
 
Lite sena var vi innan dagen var över men ingen klagade och alla hade nog gärna suttit en stund till i gröngräset och njutit.
 
Nu återstår för mig att röja upp allt, diska  och förbereda inför nästa matvandring på onsdag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0