Fjordingen Mulle

I december 2012 sålde jag Mulle och Mia till en liten verksamhet i Stockholm. De tyckte inte att Mulle verkade trivas så i september sålde de honom vidare. I dag fick jag ett SMS från den nya ägaren. Jag blev väldigt glad för jag har gått och tänkt på honom då och då och undrat om de hittade en ny ägare och vart han i så fall hamnade.
 
De nya ägarna är mycket nöjda med honom och tycker att han är en härlig och livsglad häst med mycket energi. Han busar ibland i galoppen ute men de har inga problem med att sitta kvar. Jag ringde upp för att kunna berätta lite mer om hans liv hos oss och jag ska få lite bilder från hans nya hem. Ska själv plocka ihop några och skicka iväg så de ser hur Mulle haft det här hos oss. Det känns så bra nu är jag vet att han har det bra. De har egen gård så det verkar som att han kommer få stanna där i resten av sitt liv. Mulle är nu 22 år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0